3 mai 2009

Cabana Ghimes, pixel cu pixel III

Hei-rupp, am reusit! Cabana a fost inaltata. In fine, detalii importante raman inca de facut, dar greul a trecut.

Desi ne-a plouat toata ziua, munca a curs rapid si fara incidente. Ultima tabla la acoperis a fost pusa pe intuneric, deci ne-am putut bucura de el la liturghie.






Cu siguranta n-am fi ajuns aici fara acrobatii nostri, care ne-au facut un adevarat spectacol de ciocane, poloboace, drujba, burghie, scanduri, cuie, scoabe etc. etc.


Cu omul zilei-de-ieri am ramas in urma, din cauza ca ieri nu am izbutit sa postez nic'. Asa ca omul zilei-de-alaltaieri a fost declarat, de cei care au stat mai mult in tabara decat mine, Ciprian (zis Cretu). Chiar daca nu a facut el tot, a lucrat peste tot; si a reusit sa-si faca timp si de jocuri si bancuri. Ii multumim pentru energie!



Pentru ziua de ieri, avem doua desemnari pentru titlul "omul zilei":
Claudiu, care a fost un acrobat nemaipomenit in fixarea scandurilor la marginea acoperisului (ajunsese cica sa bata cuiele din trei batai) .

Al doilea e Andrei, care ne-a uimit cu indemanarea cu care taia scandurile cu drujba (de fapt ne bucuram ca nu trebuia sa le taiem noi la fierastrau). Pe maine si poimaine o sa-i simtim lipsa.

Le multumim tuturor pentru tot!


Un comentariu:

Anonim spunea...

BRAVO FUMOSILOR!
o munca faina, dar vad ca v+au cam clantanit dintii de frig pe acolo. Abia astept sa jung si eu sa vad casuta care ne va apara de vanturi si ploi.
Felicitari si calde multumiri pentru munca voastra.
Stefi