11 mai 2009

Cabana de top


Zilele acestea am avut bucuria să constat o creştere urişă a numărului vizitatorilor pe blog şi mi-am dorit să vă semnalez aceasta şi să vă mulţumesc pentru atenţia cu care aţi fost alături de noi.

Blogul s-a depăşit pe sine săptămâna trecută, cu 169 vizitatori, declasând mult recordul de acum două săptămâni, de numai 87 de vizitatori. Înseamnă că, am avut vizitatori veniţi dincolo de cei 71 de membrii ai grupului de pe yahoo, ceea ce este o veste bună pentru noi toţi.

În altă ordine de idei, ieri, în clasamentul pe ultimele 7 zile, eram imediat după site-ul televiziunii Trinitas. Şi încă una, dacă daţi o căutare pe google cu "cabana ghimeş", veţi constata că suntem cap de afiş. Aşteptăm de acum să ne caute garda financiară...

Gata, că ne-am lăudat destul.
La re-blog-vedere!

Niciun comentariu: