25 noiembrie 2008

Revelion cu senzaţii tari



Dragilor dragi,
Comitetul de şocuri şi şpagaterii vă informează că ne gândim să facem revelionul la cort. Am ajunge la faţa locului, adică la Zărneşti, pe 31 după amiază şi am vedea cât rezistăm. Când ni se pare că ne-am distrat destul... zbrrrrrr...., plecăm. Cei ce vor să se înhame la asta să se asigure că au echipament adecvat şi suficientă căldură în inimă: termos cu vin fiert, ţuicuţă de Lourdes, apă descântată de la izvorul cavalerilor mesei rotunde şi altele asemenea. Oricum, cei ce ar fi interesaţi ar fi bine să nu ne vândă pielea ursului din pădure, că nu ţine de cald...
Aşteptăm reacţii.
new kids under shock

5 comentarii:

Cristi spunea...

Nu-i beton?
La Bucuresti suntem deja 4 care vrem incerca.

Unknown spunea...

Eu una m-as abona! Fara idei nebunesti viata nu are farmec, nu? ;)

Foarte sigur o sa stiu insa abia pe 23 decembrie cand ma intorc din India...

Intrebarea e: trebuie sa aduc cort?

angie spunea...

si eu vin.imi pregatesc deja tinuta de seara si accesoriile(sacul de dormit si combilizonul de fäs, butelcuta, saniuta, etc.)
poate dam o fuga si pan la Curmatura sa bem un ceai si sa papam o ciorba calda (sa prindem totusi si 2009 :D).sunt trasee deschise iarna.


"Zuzu-zuzu!...exista un pic de zuzu in fiecare"(asa zice reclama).eu abia astept acest zuzu-revelion.

Anonim spunea...

ce abur se ridica deja din voi..., o sa va inghete ...noul an!!! Bagati-va macar un telefon deschis in budigai, sa stim unde sa-l trimitem pe Horea! ...dar cred ca venim si noi, sa intreb actionarii de decizii din casa...Dar, daca am face la Ghimes!! Acolo e si loc de dormit, iar in fan e mai bine decat la cort?!

angie spunea...

ce se mai aude despre revelionul cu senzatii tari? ca Merry Christams a trecut si vine acus Happy New Year:D